Wpisy z tagiem: MW3

sobota, 20 grudnia 2014

Ostatnio w Batku mniej strzelam, znaczy karabinami, nie to żeby mi było ludzi szkoda :D, nie, wręcz przeciwnie :D, jest taka zagwozdka że w Batku przy celowaniu trzeba przycisnac przycisk prawy myszy i go cały czas trzymać, puszczenie oznacza odstawienie broni od oka, natomiast w Call of Duty żeby wycelować należy jednorazowo nacisnąć ten sam przycisk i żeby bron odstawić od oka ponownie przycisnac, a ja ostatnio znacznie więcej gram w Batka, i przyzwyczajenie to dramatycznie obniża moją skuteczność jak wejde do Call of Duty, bo odruchowy nawyk z Batka powoduje że chaotycznie przystawiam i ostawiam broń od oka, co wielu gostków już przez to nie stuknąłem  - a w Call of Duty głównie sie strzela i biega, w Batku można działać śmigłowcem, samolotem, czołgiem, co akurat ja lubie, ponadto mapy są duże, strzelanie bronią ręczną mnie tam akurat najmniej interesuje, wole pojazdy, albo gdzieś się uwalić i odpalać Jevelina, sam sie na czołgi czy inne pojazdy lądowe naprowadza, chyba że czołg ma dym maskujący w opcji, to wtedy skuteczność Jevelina zancznie spada, itd., jest masa opcji, graczy jest przeważnie ok. 30 na 30, rozgrywka jest długa, od godziny do nawet 3 godzin, można najmniej osób zabić w zespole a mieć punktowo dobry wynik, tylko trzeba główkować i być się znającym na grze :D, a w Call of Duty musowo dobrze i szybko strzelać, ostatnio nawet kombinuje nosić w Batku strzelbe, tak zeby walić z biodra...

Poniżej fragmet mojego strego filmu, troche slabej jakosci, bo w HD tak długo szedł że zrezygnowałem, chyba z 40 godzin miał iść na tego yootuba i zrezygnowałem, wtedy jeszcze tak dużo nie grałem w Batka ale już widać ten nawyk, mi sie wydaje że to celowa robota tych twórców gier, żeby przyciągnąć do siebie i zniechęcić do konkurencji, coś mi sie wydaje że tak...



piątek, 04 kwietnia 2014

Był u mnie komputerowiec i zrobił, zapytałem: powie pan co i jak to se zapisze na kartce, jakby co. I powiedział:

1. Wchodzimy w C:\\Program Files\\Steam\\steamapps\\common\\call of duty modern warfare 3\ i usuwamy plik iw5mp.exe i iw5sp.exe.

2. Po tym zabiegu sprawdzamy ponownie spójność plików i robimy weryfikacje, powinno je dossać.

3. Grę uruchamiamy z uprawnieniami administratora: \uruchom jako administrator\ - jest w opcji steam.

I to wsio, powiedział, niewiele z tego zrozumiałem ale problemu z grą nie ma, musowo cool gostek, i uwaga ogólna na koniec: czym młodszy komputerowiec tym lepiej, z tym że nie praktykant, oczywiście jeśli chodzi o programy a szczególnie o gry...

Tagi: MW3
08:47, foton.3 , MW3
Link Komentarze (6) »
niedziela, 24 listopada 2013

Tytuł się nawet nie odnosi do tego mojego projektu że miałem pokazać filmik z mojej gry w warfarze ale do długości przesyłania tego 3.05 minutowego filmu na youtuba, rozpocząłem o 8.00 a skończyło przesyłać jakieś 5 minut temu, ponad 10 godzin, komputerowiec mnie ostrzegał że te filmy zajmują dużo miejsca bo HD grafika w tych grach jest i mimo że ustawiłem prawie minimalną jakość to szedł ponad 10 godzin :O. Dzisiaj do tej pory nie mogłem zagrać w żadną gre bo te przesyłanie zwalniało kompa - no ale jest nowa jakość na moim blogu :D. Głos mam co prawda chujowy jak mi jeden gostek w warfarze powiedział :D, ale mimo tego zachęcam do obejrzenia filmu...


Tagi: MW3
19:43, foton.3 , MW3
Link Komentarze (6) »
poniedziałek, 28 października 2013

Cześć się, to ja wasz ukochamy foton - ostatnio po tej 3 tygodniowej przerwie spowodowanej stancją intensywnie giercze w warfara, latam tam z różną bronia ale ostatnio jak już pisałem lubie trzaskać z Dragunowa. Notka ilustruje portskrinami jak puknalem tego gostka przez blache nadbudowki tego wraku statku co sie tam jest na tej mapce se - co ta gra sie tam odbywa, jest to jedna z mapek nie kanapek...


Tagi: MW3
12:16, foton.3 , MW3
Link Dodaj komentarz »
piątek, 27 września 2013

Wczoraj z rana z dwie godziny jak nie więcej pracowałem nad nowym emblematem - powstał na bazie tego z Warfara, dodałem zarys zębów, dwa złote zęby i błysk na jednym z nich, znak rąbu no i całą kolorystykę, można go teraz używać jako coolowski avatar - w związku z tym chciałem się was zapytać czy jestem zdolny? :D


Tagi: MW3
08:56, foton.3 , MW3
Link Komentarze (7) »
środa, 11 września 2013

Co już przyzwyczaili się do czcionki Arial?, fajnie sie czyta co? :D, no teraz odnośnie trzaskania z Dragunowa - Eee, no to jakiś dobry tydzień latam w warfarze z Dragunowem, robota sjajperkami od samego poczatku mi nie szła, bo to nie jest takie łatwe. Teraz też przy Dragunowie nie korzystam z celownika dedykowanego, snajperskiego tylko zamontowałem taki zwykły o 4x powiększeniu, co można montować do karabinów szturmowych, nie buja tak jak przy klasycznym celowniku snajperskim i szybciej się można złożyć do strzału, a że trzeba się tam dużo przemieszczać to mi pasuje. No i trzaskam, wyniki meczy 3v3 spadły mi o 50 jak nie więcej procent, no ale trzeba się uczyć. Piszą tam na mnie że Dragunow noob :D, tak jak i przy MP 7 i tubie też tak piszą ale nikt na to nie zwraca uwagi. Przy Dragunowie piszą tak bo żeby z niego gostka puknąć to trzeba przeważnie 2, 3 strzały oddać, z tych bardziej uważanych snajperek trzeba po każdym strzale przeładować i wystarczy przeważnie 1 trafienie, a Dragunow jest samopowtarzalny i ma 10 naboi - tak że można trzaskać jak ze zwykłego karabinu. No i trzaskam, ale jak moja drużyna zaczyna przegrywać to przestawiam opcje na MP 7 i tube i podkręcam wynik. Ilustruje moimi portskrinami z warfara, zwróćcie uwagę jaki coolowski ceglany kamuflaż wybrałem dla mojego Dragunowa...


Tagi: MW3
21:18, foton.3
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 09 września 2013

Cześć się, ojej :D ---- kce sie pochwalić że w warfarze dostałem nowy tytuł za trzaskanie z tuby - znaczy z granatnikach, który można nosić jako broń zapasową, przez innych graczy nie zawsze jest lubiana, piszą nieraz a nawet często: noob tuber itd., ale to już ich sprawa. Z tuby trzeba umieć trzaskać bo to trzeba wziąć odpowiednią poprawkę na różne odległości a jak przeciwnik biednie to jeszcze uwzględnić poprawkę na wyprzedzenie - tak więc coolowsko trzaskać nie jest łatwo. Ten tytuł dostałem za trzaśniecie 2500 gostków tylko za pomocą tuby, czyli tego granatnika co się tam nazywa M 320. Daje zdjęcie nowego tytułu co w nim tera łeże i portskrin jak trzaskam z tuby :D


Tagi: MW3
08:45, foton.3 , MW3
Link Komentarze (4) »
O autorze