Wpisy z tagiem: kultura

sobota, 21 maja 2016

Kiedyś to była kultura, nie to co dziś, za PRL w telewizji po dzienniku Makbet, potem na drugi dzień z kolegami na budowie żeśmy o tym rozmawiali, jeden mówi: ale ten Makbet to chuj, król go tak lubił a ten go zabił, jebany chuj, albo innym razem pszychodze na kacu na budowe a koledzy rozmawiają o sztuce Król Lir co dzień wcześniej po dzienniku ogladali w telewizji, jeden z kolegów mówi: ale te dwie siostry to suki, ojciec dał im najlepsze kawałki królestwa a one w końcu pozbawiły go królestwa, jebane. No to ja sie dopytuje co za film był?, no to koledzy sie pytaja gdzie byłem, no to ja że nie oglądałem po żem we Fregacie pił, no to koledzy z dezaprobatam sie na mnie patrza i jeden mowi: "nie film a teatr był, Król Lir, dobry był król, ale na córkach sie nie poznał, takim dwom sukom dał najlepsze kawałki królestwa a te sucze potem zabrały mu wszystko, dobra córke wygnał, a to właśnie ona na sam koniec chciała mu pomóc i poległa". No to ja mówi: no faktycznie dramat, co za świat, no dobra chłopaki, to po szklanie i na rusztowanie, była kiedyś kultura nie to co teraz...


Tagi: kultura
08:55, foton.3 , Kultura
Link Komentarze (2) »
piątek, 20 września 2013

Widzicie - i nie mówcie że o was nie dbam, musiałem trochę tam przesłuchać tej muzyki żeby wybrać lepszy kawałek. Przed spaniem będzie akurat...


Tagi: kultura
23:26, foton.3 , Kultura
Link Komentarze (4) »
piątek, 16 sierpnia 2013

No cześć --- wczoraj wiadomo, święto Wojska Polskiego, siedze se coolowsko w domu, z rana przeglądam internet, potem giercze w warfara, potem w szachy, jem dobry obiad a potem se leże na łóżku i rozmyslam o sytuacji na świecie i innych sprawach, powziąłem też wiadomość że o 20.20 na jedynce jest premiera filmu Hofmana pt. Bitwa Warszawska 1920, no te se mysle, to se coolowsko pooglądam. Jest 20.20, już o 20.00 odlazłem od kompa i sie uwaliłem ta łóżku, zapuszczam telewizor, jak zwykle na 1 lecą reklamy, to se przełączam na pendrajwa i se coolowskie zdjęcia oglądam, no jest 20.20 przełączam na jedynke, dalej lecą reklamy, wyłanczam głos i czekam. No zaczyna się film, lece się odlać, jakby wcześniej nie było czasu. No dobra oglądam - jakiś kabaret, tam tańczą i piją wódke, mija już dobre pół godziny, akcja dalej idzie w tym kabarecie, mówię w myślach: {co żesz kurwa, pomylił żem kanały czy jaki chuj?}, dla pewności uszczypnąłem się w dupe i przełączyłem na dwójkę, no nie tam jakiś chiński film, wracam na jedynke, dalej ten jebany kabaret, wyłączyłem głos i patrzę jednym okiem, no wreszcie za jakiś czas są bolszewicy, właczyłem głos i oglądam. No dobra podsumowuję, generalnie byłem zawiedziony, chociaż większość scen batalistycznych i charakteryzacja dobra, ale fabuła i dobór niektórych aktorów bardzo kiepski. 

 

Tagi: kultura
09:36, foton.3 , Kultura
Link Komentarze (2) »
O autorze