środa, 27 lipca 2016

Zachencam do ogladania calego odcinka, a jak kto nie ma czasu to niech szczegulnie od 8:40 oglada, jakieś 20 sekund, wykazałem sie tam wybitnym poczuciem humoru, z śaczunkem! :D

PS. W przygotowaniu kolejny odcinek, znaczy mysle nad scenariuszem, czyli jak zwykle bedzie s śacunkiem, pozdrawiam...


Tagi: film
13:57, foton.3 , Film
Link Komentarze (11) »
wtorek, 26 lipca 2016

Tak, tak, byłem tam wczoraj, dużo rzeczy można kupić, odzież, wyposażenie, broń bez cech bojowych, w środku zdjęć nie robiłem bo mają zakaz, na zewnątrz stoim sporo spszentu, mozna sie pszejechac nawet czolgiem, okolica ladna, no i tam bylem, byłem tam! :D


niedziela, 24 lipca 2016

Jade pszes morze, ranne świecą zorze,

Biegną za mną ryby, nie, to na niby,

Biorę papierosa, nie, to zakrętka od termosa,

Krzyk mew mnie budzi i jestem wśród ludzi :D


Tagi: poezja
08:22, foton.3 , Poezja
Link Komentarze (4) »
sobota, 23 lipca 2016

Byłem u znajomych w ogrodzie, zrobiłem kilka zdjęć...


Tagi: Polska
17:04, foton.3 , Polska
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 17 lipca 2016

W piatek bylem na tarasie widokowym na Kołobrzeskiej katedrze, oto kilka zdjec...


czwartek, 14 lipca 2016

No nie wiem, może z 5 lat, choć to tylko 15 kilometrow od Kolobrzeskiego, no i wczoraj byłem, ludzie, jakie apartametowce nad samym klifem pobudowali, byłem pod wrażeniem, jeszcze wieczorem jak se piwo popijałem to myślałem że z chęcią bym se taki apatrament tam kupił, jednak jedyna opcja to tylko taka że jak wygram w TOTKA :D, apartamety nad samym klifem ze 100 m sie ciglny, auciska z Niemiec, Warszawy, Poznania, z drugiej strony na tych dedykowanych parkingach, bogato, cholernie bogato, szłem se tak po prawej dzikie róże i klif, po lewej apartamentowce, dwa restauranty za przyciemnianymi szybami, ludzie se sniadanie jedli, szwdzki stół był, ameryka, pełna kultura, tylko żem sline przełknął, była koło 10.00, pozdrawiam :D


Tagi: Polska
14:35, foton.3 , Polska
Link Komentarze (9) »
poniedziałek, 11 lipca 2016

Własna produkcja filmowa, komentarz rozwine jak mi co do glowy przyjdzie, na razie moge napisac ze to ze srody z dnia 6. Lipca 2016 roku...

niedziela, 10 lipca 2016

Zbyt sielankowo na moim blogu sie zrobilo, wiec ide troche w strone polityki, sam Tomasz Lis wyróżnił wczoraj mojego twitta, na co mam portscrina, piszcie czy popieracie PiS czy KOD, bo ja sie zapisałem na wszelki wypadek tu i tu żeby potem na głupiego ciula nie wyjść :D

Aha, w przygotowaniu jest film z jazdy samochodem po mieście, z 6 Lipca, pod tytułem: "Deszczowy Lipiec". You, you, you, pozdrawiam :D

 


środa, 06 lipca 2016

Ludzi pełno, nie idzie auciskiem po mieście jeździć - teraz, znaczy o 10.00 jest 12 stopni C, pada deszcz, hehe, ja siedze przy kompie i pisze notke, deszcz bębni o parapet, lubie taka pogode latem...


wtorek, 05 lipca 2016

Wczoraj podwiozłem znajomego, szuka pracy jako kucharz, nie musza wam chyba mówić jakie wiąże z tym wielkie nadzieje, z tym że od razu widze pewne problemy, jak np wejść do hotelu pięciogwiazdkowego z trojakiem?, no jak, może od zaplecza, ale jeszcze terenu nie rozgryzłem, no sami widzicie że świat jet piękny, chwilami oczywiście...

Jedząc skromy posiłek, z całego serca życze żeby znajomy dostał jednak ta robote na kuchni.

Tagi: foton
12:17, foton.3 , Foton
Link Dodaj komentarz »
O autorze