sobota, 29 marca 2014

Przeglądając idex.fotki.ru znalazłem tam drugiego Kota z Burjacji, ten portal ze zdjęciami jest ruski, som tam rurzne zdjecia, krajobrazy, miasta, cerkwie, rzycie codzienne, i inne rurzne zdjecia, nieraz tam łarze...


Tagi: internet
08:56, foton.3 , Internet
Link Komentarze (3) »
czwartek, 27 marca 2014

Już z 10 dni temu zrobiłem te zdjecie ale komp był w naprawie to daje dzisiaj, no że wiosna do Kołobrzeskiego przyszła...


Tagi: foton
09:19, foton.3 , Foton
Link Komentarze (2) »
wtorek, 25 marca 2014

Znaczy sie ruski...

Tagi: word
16:19, foton.3 , Word
Link Komentarze (2) »
niedziela, 23 marca 2014

Nic nie było, przyjechało może z 50 Koszalińskich, padał deszczu, zrobiłem kilka zdjęć na dworcu i polazłem do auta, dzisiaj z internetu wiem że nawet ich na stadion nie wpuścili i stali otoczeni przez policje przed wejściem, nawet nasi kibice zaczęli się z nimi solidaryzowc i krzyczeć na zarząd żeby ich wpuścili, ale zarząd stał na gruncie prawa i powiedział że nie wejdą bo nie dopełnili formalności, bo na mecz podwyższonego ryzyka powinni wcześniej wystąpić o imienne bilety, w końcu nasi kibice też wyszli ze stadionu, był spokój, który zapewniła cała kompania prewencji ze Szczecina i zwyczajowo wystawiany pluton przez naszą komende... 


sobota, 22 marca 2014

Wczoraj na wszystkich klatkach były rozklejone takie plakaty jak poniżej, no za godzinę przyjżdżajom kibice z Gwardii Koszalin, podobno mają posiłki gostków ze Świnoujścia, znowusz słyszałem że Kołobrzeskim mają z saportem przyjechac gostki z Gorzowa, no nie wiem. Zaraz sie ubieram i ide zobaczyc co to sie bedzie działo. Teraz chyba widzicie że macie do czynienia z gostkiem xD


Tagi: foton
15:07, foton.3 , Foton
Link Komentarze (1) »
piątek, 21 marca 2014

Miało to miejsce Krzywym Rogu. Minister obrony Ukrainy mówi że to dywersja, dzisiaj także ruskie przejęli prawie całą flote Ukrainy, 4 korwety, kuter rakietowy, okręt dowodzenia i kilkanaście okrętów pomocniczych, w sumie ponad 20 okrętów...


środa, 19 marca 2014

Rosjanie niechconce wygadali sie w prognozie pogody, proszę paczec do konca - podają już pogodę dla Doniecka i Ługańska które na mapie znajduja sie już po rosyjskiej stronie granicy.


wtorek, 18 marca 2014

Putin będzie wygłaszał orędzie o 12.00 (15.00 czasu moskiewskiego), ja zabrałem głos nieco wcześniej - o tak napisałem:

Moim zdaniem nie powinniśmy się zbytnio mieszać do tego konfliktu a czas wykorzystać na intensywne zbrojenia tylko z głowa: czyli: lekka broń piechoty, ppk Jevelin, ppk TOW (większy zasięg: 5 km), granatniki Panzerfaust 3, na czołgi szczególnie skuteczny Panzerfaust 3 IT 600, itd., szczególnie nasycić wojska właśnie bronią przeciwpancerną bo ruskie mają dużo czołgów i innej techniki. Stworzyć OTK, ochotniczą - coś na kształt OSP...


Panzerfaust 3 IT600

poniedziałek, 17 marca 2014

Z jakiś tydzień temu kupiłem nową gre: Call of Duty Ghost, nowe mapki, tryby, sprawaności ale grafiką jestem trochę a może nawet więcej jak trochę zawiedziony, jest gorsza jak w MW3, no ale nich tam, za to w opcji za kile można dostać mi. służbowego pieska, jak pierwszy raz dostałem to bylem tak zadowolony że go od razu pokochałem i zamiast uważać zacząłem się z nim bawić, no i długo nie minęło jak dostałem w łeb :D, ale piesek nie darował i zagryzł łobuza :D, piesek na mapie nazywa się tak samo jak gracz czyli w moim wypadku "tomato"...)

Tagi: internet
14:40, foton.3 , Internet
Link Komentarze (2) »
niedziela, 16 marca 2014

Zadajmy sobie pytanie - kiedy Rosja uzna że prawie 10 milionowa mniejszość na Ukrainie jest zagrożona i trzeba jej pospieszyć z pomocą, czy to kwestia tygodni?, czy miesięcy?

 

PS. Jakby ktoś miał dostęp do całego utworu muzycznego jaki stanowi podkład filmiku to proszę o informejszyn.


czwartek, 13 marca 2014

Biorąc pod uwagę wielką koncentracje wojsk przy granicy z Ukraina, i że sankcje po zajęciu Krymu będą takie same jak po zajęciu całej Ukrainy, i perspektywe Ukrainy w NATO i UE co by zagroziło strategicznemu bezpieczeństwu Rosji (z ich punktu widzenia), uważam że ruskie wejdą z końcem marca albo w kwietniu... Jako pretekst będzie podana ochrona ludności rosyjskiej która jest zabijana przez ekstremistów ukrainskich a samozwańcza władza w Kijowie nad niczym nie panuje...


Tagi: wojna
15:48, foton.3 , Wojna
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 10 marca 2014

Wczoraj łaziłem po internecie i znalazłem zdjęcia z okolic Ułan Ude gdzieś koło Bajkału, jedno prezentóje ponirzej...


Tagi: word
08:42, foton.3 , Word
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 09 marca 2014

Eee, noo, z okazji dnia no tych kobiet składam tam no te życzenia, niech tam...


Tagi: foton
07:46, foton.3 , Foton
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 06 marca 2014

Zobaczcie cywilizacyjną zapaść na Ukrainie, znaczy na Krymie w bazie Balbek, ukraińskie Migi 29 od 23 lat nie pomalowane, tylko bolszewickie gwiazdy nieudolnie zamalowali swymi znakami, w głowie się to nie mieści. Teraz może jeden z drugim doceni Polske. Dla porównania daje zdjęcie naszego MiGa 29, ostatnio po dużej modernizacji w zakładach lotniczych w Bydgoszczy, znaczna wymiana awioniki połączona z kapitalnym remontem, ale i wcześniej była mała modernizacja że nie wspomnę o systematycznych przeglądach. Macie rację, nie dajmy Putinowi zorganizować tych ludzi to za 10 lat panstwowość ukraińska może sama przestanie istnieć. Poroszenko prowadzi w sondażach prezydenckich na Ukrainie, to najlepsza gwarancja że farby na samoloty dalej nie będzie... 

To zdjęcie naszego Miga 29 dla porównania...

Tagi: word
07:48, foton.3 , Word
Link Komentarze (8) »
środa, 05 marca 2014

Pomyliłem sie ostatnio pisząc że ruskie są na Krymie - wczoraj Putin powiedział że nie ma, i faktycznie pytani przez dziennikarzy niby żołnierze rosyjscy powiedzieli że są Armią Krymu, skrzykniętą przez miejscowych. Na pytanie skąd mają mundury odpowiedzieli że w każdym sklepie można kupić, potwierdzam - sam mam niemiecki i polski, co prezentuję na zdjęciu. Na pytanie skąd mają Kamazy i Urale odpowiedzieli że w Symferopolu są salony Kamaza i Urala i można kupić. Na pytanie skąd mają broń odpowiedzieli że z Iżewska, są tam zakłady zbrojeniowe i można zamówić... wszystko się zgadza - oświadczam że nie ma ruskich na Krymie. Po tych wyjaśnieniach żołnierza Armii Krymu dziennikarze zamknęli swoje zdziwione piździska i odeszli jak niepyszni.

 

Poniżej prezentuję zdjęcie spodni od mojego munduru co kupiłem w kołobrzeskim sklepie. Zdjęcie wykonałem prze chwilą.

wtorek, 04 marca 2014

Ostatnie 2 tygodnie byłem w szpitalu (kardiologia) więc wpis jest nieco spóźniony ale jest, znaczy że ruskie som na Krymie. No - wczoraj i dzisiaj przegladalem forum swiat: ludzie tam piszą różnie, jeden taki napisał że: nie po to pokolenia ruskich sołdatów walczyły o Krym żeby teraz tam Ukrainiec sie wylegiwał gołą dupą na słońcu...


O autorze