niedziela, 31 stycznia 2016

Podobno sie obraził na telewizje i nie odbiera telefonow :O

Tagi: media
09:44, foton.3 , Media
Link Komentarze (9) »
niedziela, 24 stycznia 2016

Ale jaja, zastępca Michnika, Stasiński, opowiada bolszewikom z El Pais ze faszystowski rzad Kaczyńskiego może wykorzystać grupy rekonstrukcyjne do obrony swojej władzy, haha :D, no dobra, ja tego nie wykryłem, wykrył to i opublikował na twitterze Magierowski, szef kancelarii prasowej prezydenta RP, no a że go obserwuje to i ja to wykryłem...

Tagi: polityka
09:14, foton.3 , Polityka
Link Komentarze (4) »
sobota, 23 stycznia 2016

Jestem po kolacji, ide teraz se troche polezec, wczesniej w telewizji ogladalem demonstracje staruszkow z KOD, po cichu razem z nimi skandowalem: wolnosc slowa!, wolnosc slowa!, potem pokazali w telewizji Kaczynskiego jak mowil cos o technikach manipulacji, s tego fszystkiego zglodnialem...


piątek, 22 stycznia 2016

Francuski Grumman F 8 F Bearcat w rejonie Dien Bien Phu - Wiosna 1954. Francuzi usiłowali tam udowodnić wyższość ślimaka nad ryżem, nie wyszło. 

niedziela, 17 stycznia 2016

Byłem wczoraj na spacerze ze znajoma nad morzem, na zdjeciach widac nowe molo, nowom promenade, w smarzalni wzielismy jedna rybe na dwuch, potem autem wracalim pszes ten nowy goden most bricz, Kolberg Bricz, no po tem w domu se strzelilem kielicha do kolacji, tutaj te same zdjecia w durzym rozmiarze, som...

Tagi: foton
09:35, foton.3 , Foton
Link Komentarze (5) »
niedziela, 10 stycznia 2016

Że Max bedzie w TVP to pewne, ja srednio przepadal za takim amerykanskim stylem prowadzenia programow, ale z doswiadczenia życiowego wiem że taki sposób dobrze dziala na mojego wuja i innych starszych kodowcow, co tam srednio jarza - i po jakimś czasie powiedzą: "eee, noooo, eee, aha, to Kaczor dobrze robi?, eee, yyy, jakto?"

piątek, 08 stycznia 2016

Tutaj jest link do tego listu słowackiego pisarza Jozefa Banasia do Merkel, a poniżej znamienny fragment tego listu :O

"Nie podobają się Wam nawet wybierane demokratycznie rządy. Mam złe przeczucie, że po Kijowie szykuje się obecnie Majdan w Warszawie. Gdybyś przypadkowo wiedziała o tym co nieco, powiedz, proszę tym, którzy przygotowują polski Majdan, aby byli ostrożni i nie wyszli z tymi samymi czerwonymi karteczkami, które w zeszłym roku mieli na protestach w Pradze przeciwko prezydentowi Zemanowi..."

czwartek, 07 stycznia 2016

"The Economist". "Czytałem tam więcej głupot o Polsce w ciągu ostatniego roku, niż byłem sobie w stanie w najśmielszych snach wyobrazić. Zero faktów, zero liczb, zamiast tego długie na kilometry brednie polityków PO. ( ) Jeśli chodzi o poziom manipulacji i propagandy, nie różnią się znacząco od Sowietów. Goebbels byłby z nich dumny"

 

Syn znanego dziennikarza i pisarza Leopolda Tyrmanda o niegdyś poważnym piśmie o gloalnym zasiegu, czyli The Economist.

 

niedziela, 03 stycznia 2016

Dzisiaj wypiłem kilka kieliszków do obiadu, wcześniej próbowałem auto uruchomić, znaczy odpaliłem i odmroziłem bez problemu ale w moim aucie jest automatyczny hamulec reczny, i on trzyma, reczne awaryjne odblokowanie tez nie daje rezultatu, chyba bedzie trzeba dzwonić po holownik, pozdrawiam...


Tagi: foton
14:42, foton.3 , Foton
Link Komentarze (1) »
sobota, 02 stycznia 2016

 

Tu jest zarysowanie tematu, Wolniewicz podobnie jak i ja szanuje Niemcy, konkluzja jest taka ze bez Niemiec nic nie da sie przeprowadzic w europie, a dzisiejsza polityka Niemiec jest skutkiem "urazu kregoslupa" - jakiego Niemcy doznali w latach 1933-45, i że tak samo jak Wilhelm II rozwalił Niemcy i europe w I WS, Hitler w czasie II WS, tak samo dzisiaj rozwala europe Merkel, tylko nie na drodze wojny. No i tak jest, bo przed I WS USA nie odgrywaly takiej roli jak po niej a po II WS colkowicie zdominowaly europe, co Wy na to?

Tutaj poniżej mój głos w tej samej dyskusji z innego forum, znaczy w kwestii obecnej polityki niemieckiej odnosnie imigracji:


"samego/podobnego kręgu kulturowego Polaków, Rumunów,Hiszpanów,Greków, Bułgarów czy Węgrów?"

To akurat fakt, niemniej tam wcześniej Wolniewicz mówi ze to zorganizowana islamska inwazja, z czym sie stanowczo nie zgadzam, Arabska Wiosna, wielka i okrutna wojna na terenach dawnej Syrii i Iraku, w Jemenie też, ta ogromna przestrzeń destabilizacji do której w dużej mierze USA a i europa sie przyczyniła jest tu głównym motorem, od dawna bylo cisnienie imigracyjne na europe ale nie w takiej skali, jesli juz jakis element organizacji widze - to Turcy nie mają zadnego interesu zeby trzymac u siebi 3 mln uchodzcow - gdy na karku maja praktycznie wojne domowa z Kurdami, itd., a polityka Niemiec w tej kwestii to wlasnie skutek II WS, ze nie wypada powiedziec nie, nie wypada zamknac granic, choc moim zdaniem jedno i drugie z czasem i tak Niemcy beda musialy zrobic.

 

Tutaj na filmie pierwszy spalony turecki czołg w Cizre, przy koncu filmiku widac jak sie pali i jak spada z ogromnej skarpy na budynki mieszkalne.
https://www.youtube.com/wa tch?v=KNN_o_hnPjg

Tagi: polityka
11:43, foton.3 , Polityka
Link Komentarze (2) »
O autorze