sobota, 09 grudnia 2017

A było tak, o! opcja dużych liter działa :D, było tak że pszes kilka dni byłem poza domem pszes co mnie nie było w internecie...

Trochem napojuf zem ze sobom wzion.

Widok s okna po poludniu.

O 16 zem zglodnial, i se przyponial ze obiadu nie jadlem.

Nocny widok z okna.

Tagi: foton
15:14, foton.3 , Foton
Link Komentarze (2) »
środa, 06 grudnia 2017

Wczoraj pozwoliłem sobie na wizytę w restauracji, posiłek przywiozłem do domu, czym zaoszczendzilem na napifku dla kelnera, widzicie chyba teraz że macie do czynienia z osobom wartościowom i powarznom a jednocześnie oszczendnom...


sobota, 02 grudnia 2017

Byl zem na spacerze, f Kolobrzegu, kolo hotelu Marine, budujom tak dalej, nie wiem co, to pszy samym morzu, a ceny w tym hotelu nie takie duze, po 550 pokuj, myslalem ze wiencej...



niedziela, 26 listopada 2017

Z drogi śledzie, bo osoba wartościowa i poważna bierze sie za niedzielny obiad...)



niedziela, 19 listopada 2017

Nadal z Boską pomocą żyjem na sposup wartościowy - ot np. takie kolacje wyjadam, wiem że może powodować to zazdrość, niemniej chcem Was pszekonać ze macie do czynienia z osobom wartościowom i powarznom, pozdrawiam... 

sobota, 11 listopada 2017

W związku ze świętem lepszy obiad: dorsz, surówka z pory, ziemniaki i piwo, za ciemnym piwem akuratnio nie przepadam ale jedno miałem w lodówce a jasnego zapomniałem wstawić do lodówki, no ale może być...



poniedziałek, 06 listopada 2017

Kupiłem piwo, i masło, to lepsze po 10 zł za 200 g, chyba teraz widzicie że macie do czynienia z osobom wartościowom i powarznom...

piątek, 03 listopada 2017

Jakoś ze 2 lata temu pozwoliłem sobie na pizze, ale przeważnie to kupuję bułkę za 50 gr, staje przed pizzerią i zagryzając bułkę patrzę jak ludzie jedząom, ustawiłem se dzisiaj rano to zdjęcie na pulpit, robie sie coraz bardziej głodny...


czwartek, 02 listopada 2017
poniedziałek, 30 października 2017

Ano właśnie przechodzonc koło taniej jadłodajni (kurwa, nie idzie większej czcionki zastosować, naciska wielkość 4 a i chuj, tylko najmniejsza dostepna, ten blox schodzi na, nie halo), uderzył mnie w nosdrza zapach smarzonej ryby, scisnelo mnie w rzolondku, mimo isz mialem ograniczone fundusze, fszedlem do stolufki i zamowilem obiad, zupa byla kalafiorowa no i dorsz z ziemniakami i surufka, porcje dorsza male, wiadomo, tania stolufka, zjadlem lapczywie ze smakiem i wyszedlem na sposób zadowolony. Niedaleko mialem zaparkowane moje 11 letnie francuskie auto, 11 lat ale szyby to na pront sie rostfieraja, taki guzik sie naciska i one sie rostfieraja albo zamykajom, no i tak se musle ze nie mam nic na kolacje, a trojak w aucie byl, to zem poszet po trojak i apiac do stolowki po drugom porcje do domu, zem wzion, i tak na kolacje zjadlem dorsza a ziemniaki i zupe zem se zostawil na nastepny dzien, pozdrawiam...

czwartek, 19 października 2017

O! uczeni w piśmie wydrukowali arcykapłanowi na czole, żeby nie zapomniał...

Tagi: polityka
02:13, foton.3 , Polityka
Link Komentarze (4) »
wtorek, 17 października 2017

Wczoraj wypiłem trochę alkoholu na sposób medyczny, nie to żebym miał kaca, bo nie mam, ale poczułem pragnienie i wypiłem Dziki Sad, prosto z lodówki...


Tagi: foton
09:16, foton.3 , Foton
Link Komentarze (6) »
poniedziałek, 16 października 2017

PiS zniechęca imigrantuf na sposób chamski, wkorzystuje do tego jezyk polski, to nawet dla mnie jest nie do przyjęcia...


Tagi: polityka
12:03, foton.3 , Polityka
Link Komentarze (4) »
niedziela, 08 października 2017
piątek, 06 października 2017

Żeby uniknąć pytań, tak, chleb jest z plackiem ziemniaczanym, żyję na sposób skromny ale uczciwy, pozdrawiam...


czwartek, 05 października 2017

Obiad jadłem na sposób skromny i w skupieniu, rozmyślałem jaka to dobrota spotkała Polaków w związku z tym iż PiS jest u władzy, jak znacznie wzrosły dochody z podatku VAT :O, i innych podatków. Mafie paliwowe, kamieniczne, i zorganizowana przestępczość kryminalna jest rozbijana na każdym kroku, teraz ten program 500+, co 24 miliardy złotych poszło do ludzi, wiele rodzin po raz pierwszy było razem z dziećmi na wakacjach nad morzem, emeryci górnicy dostali teraz po 10 tys. zł, najniższe renty i emerytury podnieśli do 1000 zł, minister Patryk Jaki na czele komisji oddaje pokrzywdzonym ludziom kamienice, i przywraca elementarne poczucie sprawiedliwości, jednym słowem wszelkiej maści cwaniaki i grandziarze mają coraz bardziej pod górkę, i to jest dobre, pomyślałem zjadając ostatni kawałek chleba...

wtorek, 03 października 2017

Z polityką wyluzowałem, w końcu każdy ma swój internet i niech tam se mysli co chce, tylko chce powiedzieć że Duda mnie wkurwia i jego otoczenie, ale to tak na marginesie - a ten cykl 'Rozmawiam z osobami znanymi' to nie o polityce, tylko che wam pokazać jaki ważny jestem :D, w przygotowaniu mam materiał o wyżywieniu, w końcu to temat zasadniczy, egzystencjonalny, a nie jakieś tam głupoty o polityce, blog będzie bardziej dynamiczny, bo muszę przyznać że ostatnio go zaniedbałem, pozdrawiam...


Tagi: foton
10:38, foton.3 , Foton
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 02 października 2017

Ważna wiadomość: tak się odżywiam, widzicie chyba teraz że macie do czynienia z osobom powarznom...


niedziela, 01 października 2017
sobota, 16 września 2017

Bezsenne noce na Czerskiej z zapłakanym Adamem,

Poseł Nowoczesnej okazał się NSZu fanem,

Dlaczego losie okrutny tak doświadczasz Adama,

I robisz z niego takiego wielkiego Kasztana.


Tagi: poezja
08:44, foton.3 , Poezja
Link Komentarze (5) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 40
O autorze